Berterima kasihlah pada yang memberi, kerana mereka kita menjadi seperti sekarang ~
Berterima kasihlah pada yang berjasa, kerana mereka kita merasa sebuah kehidupan ~
Berterima kasihlah yang menyayangi kita, kerana ia mampu buat kita merasa di hargai ~
Berterima kasihlah pada yang mnerima kita seadanya, kerana ia satu anugerah terindah
Berterima kasihlah pada Allah, kerana setiap ujian yang datang menjadikan kita lebih baik ^______^

its hard to be successful if u can't handle failure
the key is to not take failures personally ~~

Thursday 23 February 2012

rindu family ;(

serius, aku rindu family d kampung
da 5 bulan x jumpa family terasa rindu sngt terutama mak aku :(
"mak i luv u, saya syg mak sngt2, rindu mau peluk n cium tgn mak"
aku xtau keadaan d kmpng cm mn, kali ne aku jarang kol family d kmpng
aku paling sensitif beckp dgn beliauku, kalu dgr suara comfirm aku nangis,
xtaula aku lebih syg n rapat dgn mak, tp kalu dgr suara bapa msti air mataku jatuh
keadaan beliau pon dr dlu x sihat, kena bergntung dgn ubat, hari2 kena mkn ubat~~
hrmmm, adeq2 aku pon xtau apa kbr, harap2 semua sehat terutama yg bongsu uda masuk tahun 3~~
bdk sorang ne manja sngt~~
anak2 umi pon lma da x tgk, rindu dgn izzan n wazen~~
kedua2 makin comel , tggu umi balek yaa nak, umi rindu ne mau cium ;(
hrmmmmmm, next mau rindu sapa lg????
biarla rahsia~~jeng3x!


ne my lovely mom, i love u~!

 anak buah ku yg no.3 comey kn3 ^___________________^

Done Reading ? Thank You :)

2 comments: