Berterima kasihlah pada yang memberi, kerana mereka kita menjadi seperti sekarang ~
Berterima kasihlah pada yang berjasa, kerana mereka kita merasa sebuah kehidupan ~
Berterima kasihlah yang menyayangi kita, kerana ia mampu buat kita merasa di hargai ~
Berterima kasihlah pada yang mnerima kita seadanya, kerana ia satu anugerah terindah
Berterima kasihlah pada Allah, kerana setiap ujian yang datang menjadikan kita lebih baik ^______^

its hard to be successful if u can't handle failure
the key is to not take failures personally ~~

Wednesday 14 March 2012

beraksi d medan perang~!

Assalamualaikum ~~
wah, hmpir 2 minggu x coretkan blog ne, bz dgn exam~
perrhhh~

AWAS ! ne mood mrs. saida saing sepanjang 2 minggu

ne gua nak cita skit sal exam, 3 paper da amek tggl 3 paper lg~
perrh! mcm2 aku nak ckp ne lbh2 lg sal paper exam ne lah~
paper 1st, aku begitu confident sekali jawab semua yg d trget semua kuar~
ALHAMDULILLAH~~

tp, second paper sngt buat aku tekejut bagai nak mampus!
lain yg aku stdy lain yg kuar, comfirm2 1 SITC bengang n stress time tgk soalan
temasuk aku laa, punya tekejut~ lain yg d suru stdy tajuk lain plak yg kuar, 12 soalan hnya 2 jak yg kena dgn trget aku, punya gila!
ASTAGRIFULLAH ALLAZIM, SUBAHANALLAH~!

minta2 la jwpan aku semua di terima, tawakkal jak apa yg berlaku~!
hari ketiga plak, happy la sbb tau tajuk yg kuar
lg tekejut sbb tajuk yg aku lngsung xmo sentuh begabung plak dgn tajuk yg aku confident nak jwb,
tp aku memang berani mati sebb pilih soalan 1~ ish3x!
tp, aku bole jawab dgn baik sekali
ALHAMDULILLAH~~

SO, tggl 3 paper lg sebelum aku berangkat pergi meninggalkan bumi semenanjung ne~
tawau marii weiii~!!
x sabar~~!
tp ingat saida fokus 3 paper lg oke~!!
SELAMAT MENJAWAB EXAM SAIDA,
saya mendoakan mrs.saida saing dipermudakan menjawab soalan n mendapat kejayaan dunia n akhirat ~~!
sahaja aku menuntut ilmu kerana ALLAH taala ~~ :))

selamat menghadapi peperiksaan kepada semua yang ambil exam ~! :)





Done Reading ? Thank You :)

No comments:

Post a Comment